6.12.13

Rather Be

ご無沙汰しております。
ちょっと色々ありましてお休みしてました。

今回は全然違ってハッピーなお知らせです。

以前にClean BanditというイギリスのバンドのMVの撮影に参加してきたことを書いたのですが
ついにそのMVが数時間前に公開されました。


あたしは洋楽も好きで、特にイギリスの音楽が好きでロンドンで1年過ごしたりしましたが
今は前よりもっとイギリスの音楽が好きです。
その中でも、今一番好きなのがClean Banditというダンス系?のバンドなんですが
実は最初はMVを見てかっこいいMVだなーって思ってYouTubeで見てました。
その大好きなCleanBanditのMVに少しですが参加できたことをとても嬉しく思ってます。
電車内での撮影、大変だったけどね。
でも電車の中で踊ることなんてこの先ないだろうし、いい経験でした。
来年、アルバム出すって言ってたし日本でもいつかライブしにきてくれるでしょう。
それまで待てるかしら。。

I love UK music that's why I had spent in London from 2009 to 2010 . But now I think I love UK music much more than when I was in London.
There is an incredible amazing band , Clean Bandit.They made new music video in Tokyo.Fortunately I could be in there.The Video came out a few hours ago.
Watch it and find me ♡ 

 I  really thank to CleanBnadit ,especially to Grace for giving me a chance to be in this Video. She is a cellist and a producer as well. She is lovely , beautiful and clever . So perfect !! I wanna be like her ;)
These pics are from Clean Bandit's facebook . I had so much fun with them. 





I'm sure they come to Japan for having shows  cos their music are awesome and Japanese can't miss them. 

Shimaco xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿