15.10.10

ピッツァ

ブリックレーンマーケットにて。
知らぬ間に撮られてた。

明日で学校は最後だ。
最後に選んだのが今の学校で良かったな。

手が震える事件やらあったけど
前の自分を取り戻したような気がします。

どんだけ叩かれても
あたしはあたしである。
自分をしっかり持ってれば大丈夫だ、きっと。

11月のバイト、キャンセルになりまして
帰国してからの予定がさらっさらですが
なんとかなるような気がしてます。

ロンドン来たときみたいに
部屋探ししたり、バイト探したり。
なんとかなるでしょ、。

今から学校のみんなとピザ食べに行って、ラテン音楽を聞きにいく。
今19:15pm。お腹すいた。。


最近、友達が曲聞いてくれたりブログ見てくれたりしていて
日本語だけで書いても伝わらないので英語でも書くことにしました。
たぶんいっぱい間違えてるけど。
気にしない。



This photo is from last Sunday .
I was in Brick Lane Market with my friends.
One of my friends took this photo but I didn't realized it.

I finish my English course tomorrow.
This school is my third school.
It is the best school that I have ever studied.
I want to study more at there.

I was going to work in Japan in November.
But it was cancelled so I don't have any plan.
I think I could manage.

I'm going to the restaurant with my friends this evening.
I'm hungry...

I've decided to blogging in English as well.

0 件のコメント:

コメントを投稿